جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

روش تميز كردن انگشتر نقره

اما متاسفتانه اين نقره جات پس از مدتي تغيير رنگ داده و سياه مي شوند و ديگر درخشندگي و جلاي سابق را ندارند و در صورتي كه اين تغيير رنگ سريع اتفاق افتد نشان از كيفيت پايين نقره است اما نگران نباشيد هميشه راه حل هايي وجود دارد كه بتوان نقره را تميز كرده و به حالت اوليه بازگردانيم.

بهتر است كه هميشه از فروشگاه هاي معتبر خريد كنيد تا از كيفيت و مرغوبيت كالاي خود اطمينان داشته باشيد. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا روش هاي تميز كردن انگشتر نقره را به شما آموزش دهيم.

زيور آلات نقره

معمولا هنگامي كه نقره در اثر استعمال زياد تغيير رنگ مي دهد بهتر است آن را به يك جواهر فروشي بسپاريد تا با روش هاي اصولي جلاي سابق را به نقره ي شما باز گرداند اما اگر انجام اين كار برايتان مقدور نيست مي توانيد با روش هاي خانگي ساده هم نقره ي خود را تميز كنيد.

يكي از اين روش ها استفاده از پودر ماشين لباسشويي است. يك ورق آلومينيوم را كف يك ظرف گذاشته و درون آن را مقداري آب داغ و پودر لباسشويي بريزيد و سپس انگشتر نقره را در آن قرار دهيد تا سفيد شود و بعد با آب بشوييد و خشك كنيد.

يكي از روش هاي ديگر استفاده از خمير دندان است كه مي تواند سطح نقره ي شما را به خوبي تميز و سفيد كند.

اين كار را مي توانيد به كمك يك مسواك غير قابل استفاده انجام دهيد و براي سطوحي مثل انگشتر هاي طرح دار بسيار مناسب است تا تمام خلل و فرج هاي آن را تميز كند اما اين كار را با ملايمت انجام دهيد تا سطح نقره ي شما دچار خظ و خش نشود.

انگشتر كمربند قلب

انگشتر نقره كمربند قلب R943

850,000 تومان

مي توانيد از نشاسته ي ذرت نيز استفاده كنيد به اين صورت كه مقداري از نشاسته را با آب تركيب كنيد تا خمير شود و به وسيله ي پارچه اي مرطوب اين خمير را روي انگشتر نقره بكشيد و اجازه دهيد تا خمير خشك شود و سپس با حوله اي ضخيم خمير را برداشته و نقره ي خود را تميز كنيد.

خواهيد ديد كه مثل روز اول براق ميشود. ژل ضد عفوني كننده ي دست نيز خاصيت براق كنندگي دارد و مي توانيد به وسيله ي آن نقره ي خود را تميز و براق كنيد.

فروشگاه دكوريكور

تميز كردن انگشتر نقره گاهي از شيشه پاك كن هم مي توان براي تميز كرده نقره استفاده كرد و با چند اسپري بر روي سطح نقره آن را براق كنيد. با اين روش هاي ساده و خانگي مي توانيد بدون هزينه انگشتر نقره ي خود را در منزل تميز كنيد اما فراموش نكنيد كه بهترين راه و مطمئن ترين روش اين است كه نقره ي خود را به جواهر فروش ها بسپاريد.

با اين كار ريسك كم تري خواهيد داشت و نقره ي شما نيز براي مدت ها تميز و براق خواهد بود. با خريد از مراكز فروش معتبر مي توانيد از اصالت نقره اطمينان داشته و با ضمانت خريد كنيد تا كم تر دچار چنين اتفاق هايي شويد اما توجه داشته باشيد كه هر چقدر هم نقره با كيفيت باشد بالاخره رنگ اوليه را از دست مي دهد و ماندگاري طلا را ندارد اما نقره ي مرغوب دير تر تغيير رنگ مي دهد.

سوليتر تپاز

انگشتر سوليتر تپاز نقره گل R530b

680,000 تومان

فروشگاه دكوريكور بزرگ ترين مركز توليد و فروش زيورآلات نقره است و با توليد مرغوب ترين بدليجات نقره اجناس با كيفيتي را به شما عرضه مي كند كه هم از لحاظ متريال و هم طراحي منحصر بفرد نمونه ي آن را هيچ كجاي ديگر پيدا نمي كنيد.

تمام حلقه ها و انگشتر هاي ما در فروشگاه دكوريكور با نگين اتريشي اصل ساخته شده كه بهترين نگين مورد استفاده در صنعت زيورآلات است و شما عزيزان مي توانيد با هر بودجه و سليقه اي اجناس مورد نظرتان را از ما خريداري كنيد.

جهت مشاهده ي نمونه ي اجناس نقره مي توانيد از سايت فروشگاه دكوريكور ديدن كنيد. هدف ما جلب رضايت شماست.


برچسب: زيورآلات نقره، فروشگاه دكوريكور، انگشتر نقره، تميز كردن انگشتر نقره، نقره با روكش طلايي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۹:۳۵ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :