جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

سفارش انگشتر نگين آبي

اما روز به روز با تنوع بيشتري از زيورآلات مواجه مي شويم و اين موضوع تا حدي ما را سردرگم مي كند كه چه مدلي زيبا تر است و كدام زيورآلات كيفيت بالا تري دارد. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا يكي از ترند هاي معروف زيورآلات كه انگشتر نگين آبي است را به شما معرفي كنيم.

آبي يكي از رنگ هاي اصلي محسوب مي شود كه در طيف هاي مختلفي وجود دارد مثل آبي تيره و كاربني يا آبي روشن لاجوردي كه بسيار ملايم است و يا آبي فيروزه اي كه هميشه طرفداران خاص خود را دارد و مي توان گفت همه ي طيف هاي رنگ آبي زيبا هستند و مهم تر اين كه رنگ آبي به لحاظ روانشناسي به افراد آرامش مي دهد و موجب احساس مثبت در آن ها خواهد شد.

نيم ست نقره زمرد و نگين اتريشي Se370

1,500,000 تومان

 

 

گردنبند نقره سنگ اپال آبي N768

750,000 تومان

 

 

زيورآلات نقره

رنگ آبي در زيورآلات نقره و به طور كلي زيورآلات سفيد تركيب فوق العاده اي را ايجاد مي كند و با هر استايلي هماهنگ است. انگشتر نگين آبي هميشه در ديد شماست و با نگاه كردن به آن آبي دريا را به ياد مي آوريد و احساس شادماني سراسر وجود شما را در بر مي گيرد و بي دليل نيست كه انگشتر نگين آبي تا اين اندازه محبوبيت يافته است.

معمولا با اسم انگشتر نگين آبي همه ي افراد انگشتر هاي فيروزه را به ياد مي آورند كه در اصل از معادن نيشابور استخراج مي شود اما انگشتر نگين آبي هميشه فيروزه نيست بلكه سنگ ها و نگين هاي آبي ديگري هم وجود دارند كه در صنعت ساخت زيورآلات به وفور استفاده مي شوند و بسيار زيبا هستند.

يكي از نگين هاي آبي رنگ كه در صنعت ساخت زيورآلات و به ويژه انگشتر استفاده مي شود نگين عقيق آبي است كه بسيار زيبا و خوش رنگ است و قطعا با ديدن آن بسيار ترغيب مي شويد كه از آن استفاده كنيد. سفارش انگشتر نگين آبي

اگر تا به حال از انگشتر نگين آبي استفاده نكرده ايد پيشنهاد مي كنيم حتما يك بار از آن استفاده كنيد و اگر هم از انگشتر نگين آبي استفاده مي كنيد به شما تبريك مي گوييم زيرا تمام انرژي هاي مثبت و خوب اطراف به سمت شما جذب خواهد شد!

انگشتر نقره سنگ تورمالين امرالد R1118

1,100,000 تومان

 

 

انگشتر گل رز آبي نگين اتريشي R1146

1,450,000 تومان

 

سفارش آنلاين دكوريكور

شما عزيزان مي توانيد براي سفارش انگشتر نگين آبي از طريق فروشگاه دكوريكور بزرگ ترين مرجع ساخت و فروش زيورآلات درجه يك اقدام كنيد و بدون نگراني از بابت تغيير رنگ آن ها و يا كيفيت پايين يك عمر از زيورآلات خود استفاده كنيد.

ما در مجموعه ي دكوريكور با استفاده از نگين اتريشي اصل خاص ترين زيورآلات را براي شما توليد مي كنيم و بر آنيم تا كيفيت و قيمت و زيبايي را با هم در يك محصول به شما ارائه كنيم.


برچسب: سفارش انگشتر از دكوريكور، انگشتر نگين آبي، زيورآلات دكوريكور، بدليجات دكوريكور، تنوع در فروشگاه دكوريكور، كيفيت زيورآلات دكوريكور، بدليجات نيم ست، زيورآلات نقره،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۲:۵۴ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :