جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

براي ولنتاين چه هديه اي بخريم؟

آن ها در اين روز زيبا به پارتنر خود گل يا هديه هاي مختلفي را تقديم مي كنند كه نشان از عشق و محبت ميان آن هاست. اما سال هاست كه ايرانيان نيز اين روز را جشن مي گيرند و هر سال با نزديك شدن به آن دغدغه ي خريد هديه ذهن همه را مشغول مي كند.

گردنبند نقره قلب دوقلو N787

650,000 تومان

گردنبند نقره تير و قلب N788

650,000 تومان

هداياي رايج براي ولنتاين

معمولا در اين روز شكلات هاي قرمز به همراه گل رز قرمز و يا خرس عروسكي قرمز از هداياي رايج است كه به اشكال زيبا پك مي شوند. اين روز ها تمام فروشگاه هاي شهر دكور خود را با تم قرمز آذين مي بندند و هر بيننده اي را ترغيب مي كنند كه براي پارتنر خود هديه اي تهيه كند.

اما اين هدايا نيز به قدري تكراري شده اند كه مي توان گفت اين همه خرس و شكلات قرمز كاربرد چنداني هم ندارد و بهتر است با كمي ابتكار عمل هداياي كاربردي تري را براي شريك خود تهيه كنيد. براي ولنتاين چه هديه اي بخريم؟ پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد!

يكي از بهترين كار هايي كه براي روز ولنتاين مي توان انجام داد اين است كه ببينيم شريك ما چه چيزي نياز دارد و از چه هديه اي خوشحال مي شود.

به عنوان مثال تمام مردان از اين كه لباس و يا پليور به آن ها هديه دهيد بسيار خوشحال مي شوند و يا يك عطر خوشبو كه هر روز از آن استفاده كند بسيار جذاب خواهد بود. مي توانيد يك ست كمربند و كيف پول را به آن ها هديه دهيد و يا يك كراوات زيبا كه در يك جعبه ي كوچك قرار داده شده.

انگشتر نقره نگين قلب اتريشي R1119

800,000 تومان

 

گوشواره نقره نامتقارن قلب و دخترك E798

300,000 تومان

هداياي خاص براي بانوان

اما براي هديه دادن به خانوم ها انتخاب هاي بيشتري دارد زيرا بيشتر آن ها از اين كه عروسك و يا گل هديه بگيرند بسيار خوشحال مي شوند اما باز هم گزينه هاي بيشتري پيش رو داريد. يك ست پنج تايي از لاك هاي خوش رنگ قطعا هر خانمي را خوشحال مي كند و يا يك شال زمستانه كه در اين فصل بسيار پر كاربرد است.

زيورآلات نيز هدايايي بسيار جذاب است و قطعا خانم ها را خوشحال مي كند اما نكته ي مهم اين است كه با سليقه هديه دهيد زيرا ارزش مادي كادو اهميت چنداني ندارد اما با يك روبان قرمز و يك يادداشت كوچك روي كادو مي توانيد شريك خود را بسيار خوشحال كنيد كه براي هديه دادن به او زماني را براي تزئين كادو صف كرده ايد و اين بسيار ارزشمند خواهد بود.

فراموش نكنيد كه براي خوشحال كردن شريك خود نيازي به صرف هزينه هاي بالا نيست كافيست نشان دهيد به يادش بوده ايد و با كمي حسن سليقه عشقتان را به او هديه كنيد.

فروشگاه دكوريكور بزرگ ترين مركز ساخت و فروش زيورآلات منحصر بفرد با كالكشن ولنتاين پذيراي شماست تا بهترين و زيبا ترين زيورآلات را به همسر خود هديه كنيد و او را خوشحال كنيد. دكوريكور همواره شريك شادي هاي شماست


برچسب: ولنتاين در دكوريكور، هديه ولنتاين، زيورآلات ولنتاين، گردنبند نقره قلب دوقلو، گردنبند نقره تير و قلب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۴۵ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :