جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

نمونه هاي جديد گردنبند نقره فيروزه 2020

نقره درخشندگي و زيبايي خاصي دارد كه چشمان هر بيننده اي را از پشت ويترين مغازه مسحور مي كند گويي كه جادويي خاص در آن ها نهفته و شما را به سمت خود جذب مي كند.

امروزه يكي از زيبا ترين تركيب هايي كه با نقره بسيار جذاب مي شود فيروزه است كه بسيار ترند شده است و هر فروشگاهي گردنبند نقره فيروزه را در رديف اول ويترين خود قرار داده است.

گردنبند فيروزه

گردنبند فيروزه بلند و مرواريد پرورشي N556

700,000 تومان

گردنبند نقره فيروزه 2020

در اين مقاله با ما همراه باشيد تا نمونه هاي جديد گردنبند نقره فيروزه 2020 را به شما معرفي كنيم. با ما همراه باشيد.

نقره فلز بسيار زيبا و ارزشمندي است كه علاوه بر ظاهر جذاب آن خواص بيشماري نيز براي بدن دارد كه افراد را ترغيب به استفاده از آن مي كند.

نقره رنگ سفيد زيبايي دارد و بسيار درخشان است و حتي گاهي افراد عادي نمي توانند نقره را از طلاي سفيد تشخيص دهند زيرا به لحاظ ظاهر شباهت بسيار زيادي به هم دارند.

زيورآلات نقره از نظر زيبايي و قيمت در رديف دوم پس از طلا قرار مي گيرند و اگر مسئله ي تغيير رنگ آن ها را در نظر نگيريم بسيار با دوام هستند.

حتي همين تغيير رنگ نقره نيز مسئله ي غير قابل حلي نيست و امروزه سازندگان نقره با كاور كردن آن با آب طلا نقره را از هر نظر ثابت و با دوام كرده اند و ديگر نيازي نيست بابت تغيير رنگ آن ها نگران باشيد.

اين بدليجات سفيد رنگ به اندازه اي درخشان و زيبا هستند كه آن ها را با انواع سنگ ها تركيب مي كنند و نتيجه ي كار هم بسيار فوق العاده مي شود اما در اين ميان پر طرفدار ترين تركيب نقره با فيروزه است كه آبي دريا را در ذهن شما تداعي مي كند و آرامش و احساس مثبت را در روح و جسم موجب مي شود.

سنگ فيروزه رنگ بسيار زيبايي دارد و از معادن فيروزه ي نيشابور استخراج مي شود و در تركيب با نقره به اندازه اي زيبا مي شود كه شما هرگز نمي توانيد از خريدن آن صرف نظر كنيد.

رايج ترين زيورآلات نقره و فيروزه شامل گردنبند و انگشتر و دستبند است كه هم مي توانيد آن ها را به صورت نيم ست استفاده كنيد و يا حتي به صورت تك.

انگشتر فيروزه

انگشتر سنگ فيروزه طلايي R582b

200,000 تومان

نتيجه گيري

گردنبند نقره فيروزه اين روز ها در مدل هاي مختلفي ساخته مي شود اما در سال 2020 بيشتر به صورت زنجير نقره و پلاكي ظريف از تركيب نقره و فيروزه ساخته مي شود.

اشكال هندسي نمونه هاي جديد گردنبند نقره فيروزه 2020 هستند و به شكل پلاك هاي لوزي و مربع بسيار زيبا مي شود. شما مي توانيد انگشتر نقره فيروزه را به عنوان حلقه ي عشق به شريك زندگي خود تقديم كنيد تا هميشه با نگاه كردن به آبي دريا شما را به ياد آورد!

البته متاسفانه بايد گفت كه برخي از فروشندگان به اسم فيروزه بدليجاتي را به شما مي فروشند كه كاملا تقلبي است و هيچ گونه اصالتي ندارد و بهتر است با خريد از مراكز فروش معتبر از اصالت و ضمانت كالاي خود اطمينان داشته باشيد.

فروشگاه دكوريكور بزرگ ترين مركز فروش و ساخت انواع زيورآلات با سابقه اي درخشان پذيراي شما خريداران عزيز مي باشد. شما مي توانيد جديد ترين مدل هاي خاص با طراحي منحصر بفرد را در فروشگاه دكوريكور مشاهده كنيد و با اطمينان از اصالت اجناس و كيفيت بالا از آن ها استفاده كنيد.

همچنين مي توانيد در فروشگاه دكوريكور نمونه هاي جديد گردنبند نقره فيروزه 2020 را مشاهده كنيد كه همگي با سنگ فيروزه ي اصل طراحي شده و به علت كاور آب طلا هميشه رنگ ثابت هستند و نيازي نيست از بابت تغيير رنگ آن ها نگران باشيد.

كافيست همين حالا از فروشگاه ما ديدن كنيد و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترين قيمت و بالا ترين سطح كيفي به صورت آنلاين و يا حضوري خريداري كنيد. دكوريكور تجسم رويا هاي شماست!


برچسب: گردنبند جديد نقره فيروزه، نقره فيروزه 2020، بدليجات دكوريكور، زيورآلات ديكوريكور، درخشندگي نقره، سنگ فيروزه، انگشتر سنگ فيروزه طلايي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۵۵ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :