جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

چرا گوشواره هاي نامتقارن جايگاه خاصي در بين جوانان پيدا كرده اند؟

اين مساله در زمينه هاي جواهرسازي مدرن، مد و پوشاك، معماري و اكسسوري هاي منازل و شخصي باعث زيبايي هاي خيره كننده و منحصر به فرد شده است.

براي اينكه امروزه با دنيا پيش برويد و به روز باشيد، بايستي عامل ريسك و جسارت و عدم تقارن را در انتخابهاي خود دخالت دهيد.
در عرصه جواهرسازي، گوشواره ها بيشتر از ديگر جواهرات دستخوش مساله عدم تقارن شده اند. امروزه گوشواره نامتقارن يا گوشواره هاي كوتاه بلند محبوبيت زيادي ميان سلبريتي ها و افراد معروف و هنرمندان و نيز جوانان به دست آورده اند.

 

گوشواره نقره نامتقارن موشي و پنير E806

300,000 تومان

گوشواره نقره نامتقارن ماهي و خرچنگ E799

300,000 تومان

گوشواره نقره نامتقارن ماه و ابر E802

220,000 تومان

پس اگر دوست داريد همرنگ با افراد معروف دنيا پيش برويد اين گوشواره ها را فراموش نكنيد. گوشواره هاي نامتقارن در انواع و مدلهاي مختلف ساخته مي شوند. دو تكه متفاوت كه از لحاظي ديگر مشابه بوده و به هم ربط دارند. و در واقع در كنار هم مكمل يكديگر هستند.

يكي از اين مدلها گوشواره هاي نامتقارن كوتاه با طرحهاي بامزه و دوست داشتني هستند. اشكال حيوانات بامزه، گل، عناصر طبيعت كه با ميناكاري رنگهاي شاد، حال و هواي جوانانه و دخترانه دارند. و موجب احساس تازگي و بيدار شدن كودك دورن در فرد مي شوند.

با توجه به علاقه جوانان به اين نوع جواهرات، فروشگاه دكوريكور در مجموعه جواهرات جديد خود، اين نوع گوشواره و دستبند و چوكر ست آنها را جاي داده است. تعدادي از اين محصولات را در زير مشاهده مي نماييد.

 

 

گوشواره نقره نامتقارن خرگوش كوچولو و هويج E805

220,000 تومان

گوشواره نقره نامتقارن پروانه سبز E770

1,250,000 تومان


گوشواره نقره نامتقارن لب و توت فرنگي E803 

220,000 تومان

 

جهت مشاهده تمام جواهرات نامتقارن در فروشگاه دكوريكور روي كلمه نامتقارن كليك كنيد.


برچسب: جواهرات نامتقارن، تنوع و تفاوت در جواهرات، گوشواره نامتقارن، فروشگاه دكوريكور، بدليجات دكوريكور، زيورآلات دكوريكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۸:۵۴ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :