جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

جواهرات خاص مرواريدي براي جوانان به چه شكل هستند؟

  از زمانهاي گذشته تاكنون كلاسيك ترين و رسمي ترين نوع جواهرات از مرواريدها ساخته شده اند. و بانوان شيك پسند و طرفدار لاكچري هميشه مشتاق استفاده از اين جواهرات بوده اند.

اما امروزه جواهرات مرواريدي با تركيب مدلهاي مدرن و جديد شكل و ظاهر خاصي به خود گرفته اند. به طوري كه اگر در سالهاي گذشته بيشتر افراد ميانسال و مسن از اين جواهرات استفاده ميكردند، اما در سالهاي اخير جوانان نيز طرفدار پر و پا قرص مرواريدها شده اند.
اگر شما هم دوست داريد به جمع اين جوانان بپيونديد و استايلي رويايي و فرشته گونه براي خود بسازيد، به شما پيشنهاد ميكنيم جواهرات مرواريدي مدرن را فراموش نكنيد.

 

گوشواره نقره دور گوش مرواريد E776

1,500,000 تومان

 

انگشتر دوحلقه مرواريد پرورشي R1133

400,000 تومان

 

به دليل ناياب و گرانبها بودن مرواريدهاي طبيعي، مرواريدهاي پرورشي وارد بازار شدند. البته نميتوان به مرواريدهاي پرورشي، مرواريدهاي بدل يا مصنوعي گفت، چون اين مرواريدها نيز همانند مرواريدهاي طبيعي درون يك صدف اما تحت شرايط كنترل شده متخصصان توليد مي شوند. به همين دليل قيمت آنها به مراتب پايين تر از مرواريدهاي طبيعي هست.

گردنبند نقره حلقه مرواريد توپي N774

1,400,000 تومان

 

انگشتر نقره مرواريد چند رديف نگين اتريشي R1130

1,300,000 تومان

 

فروشگاه جواهرات دكوريكور به همين منظور در مجموعه جديد وارداتي خود، جواهرات مرواريد پرورشي مدرن و خاص را براي جوانان ايراني به ارمغان آورده است. تعدادي از اين محصولات بسيار شيك و بينظير را در زير مشاهده مي نماييد.


برچسب: جواهرات مرواريد دكوريكور، سنگ مرواريد، گوشواره نقره دكوريكور، انگشتر دو حلقه مرواريد، گردنبند نقره مرواريد، جواهرات دكوريكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۰۲ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :