جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

هديه يك ميليون توماني دكوريكور مخصوص ولنتاين 2020

 پس مي توان گفت جشن گرفتن در روز ولنتاين اگر چه از فرهنگ ما سرچشمه نمي گيرد اما در اين روز زيبا كه افراد مي توانند با هديه دادن به يك ديگر احساس رضايت را به وجود آورند چرا اين روز را جشن نگيريم؟

 

ولنتاين اين روز ها در تمام فروشگاه ها و خيابان ها بيننده ها را به خود جلب مي كند و هر كس با ديدن تم قرمز ويترين ها نا خود آگاه احساس خوبي دارد. ممكن است شما هم الان از خود بپرسيد بهترين هديه براي ولنتاين چيست و چه چيزي را براي شريك زندگي خود تهيه كنيم؟ با ما همراه باشيد.

انگشتر نقره امرالد صورتي R1121

900,000 تومان

 

 

گردنبند دست ساز كوالا نقره N536

1,000,000 تومان

 

 

پابند مسيكا دو رديفه P178-b

250,000 تومان

 

 

هديه يك ميليون توماني دكوريكور

اگر كمي سليقه ي افراد را بررسي كنيد خواهيد ديد كه همه ي افراد به بدليجات و اكسسوري ها علاقه دارند و تنها تفاوت آن ها در مدل هاي مختلف است.

خانم ها هميشه عاشق زيورآلات هستند و فروشگاه هاي بدليجات هميشه مملو از خانم هايي است كه براي خريد آن ها اشتياق فراواني دارند پس از بهترين هديه هاي ولنتاين براي خانم ها زيورآلات است كه شما با هر بودجه اي مي توانيد آن ها را تهيه كنيد.

اما جالب است بدانيد اين موضوع تنها مختص خانم ها نيست و آقايان نيز به بدليجات و اكسسوري ها بسيار علاقه دارند كافيست بدانيد چه مدل هايي را بيشتر مي پسندند تا به راحتي آن ها را خوشحال كنيد. اگر به دنبال خريد زيورآلات هستيد فروشگاه دكوريكور بهترين انتخاب شماست زيرا متنوع ترين و خاص ترين بدليجات را تنها مي توانيد در فروشگاه دكوريكور پيدا كنيد.

گوشواره نقره سنجاق و پروانه E773

1,050,000 تومان

 

 

انگشتر نقره مرواريد پرورشي كشيده R557b

1,050,000 تومان

 

گردنبند نوزاد و تخم مرغ نقره با زنجير N551

1,000,000 تومان

 

خريد آنلاين دكوريكور

از مزاياي خريد در فروشگاه دكوريكور علاوه بر تنوع كالا و كيفيت بالا مي توان به تنوع قيمت ها اشاره كرد كه هر كس مي تواند كالاي خود را به راحتي خريداري كند. اما پيشنهاد ويژه ما براي روز ولنتاين قطعا شما را شگفت زده خواهد كرد! هديه يك ميليون توماني مخصوص ولنتاين 2020 بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.

انگشتر نقره مرواريد تك رديف نگين اتريشي با بهاي يك ميليون تومان يكي از زيبا ترين و منحصر بفرد ترين انگشتر هاي مجموعه ي دكوريكور است كه مي تواند هر خانمي را شگفت زده كند.

اين انگشتر ظريف مخصوص ولنتاين 2020 است و طرفداران بسيار زيادي دارد كه براي مشاهده ي آن كافيست به سايت فروشگاه دكوريكور مراجعه كنيد و سفارش خود را به صورت حضوري و يا آنلاين ثبت كنيد كه در هر صورت كارشناسان ما شما را راهنمايي خواهند كرد تا بهترين خريد خود را تجربه كنيد.

فروشگاه دكوريكور تمام محصولات را با بالا ترين كيفيت و طراحي منحصر بفرد به شما ارائه مي كند و نمونه ي آن ها را هيچ كجاي ديگر نمي توانيد پيدا كنيد. دكوريكور تجسم روياي شماست.


برچسب: هديه يك ميليون توماني دكوريكور، ولنتاين دكوريكور، بدليجات دكوريكور، زيورآلات دكوريكور، جشن ولنتاين، فروشگاه دكوريكور، بدليجات و اكسسوري دكوريكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۳۸ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :