جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

آيا بدليجات نيم ست دارد؟

بدليجات نقش مهمي در ظاهر افراد دارند و به همين واسطه تنوع بسيار زيادي دارند يعني شما با هر استايلي مي توانيد از بدليجات استفاده كنيد و براي هر سليقه اي اجناس خاصي پيدا مي شود.بدليجات در انواع طلا و نقره و يا چوبي و كنفي و حتي پارچه اي توليد مي شوند كه بر اساس قيمت با هم تفاوت هاي زيادي دارند.

اما مسئله ي اصلي در رابطه با بدليجات اين است كه هركدام از آن ها در صورتي كه با بدليجات هم شكل خود ست شوند زيبايي دو چنداني خواهند داشت. با ما همراه باشيد تا انواع بدليجات را با ست ها و نيم ست هاي آن ها بررسي كنيم.

ست جواهرات زنانه مردانه

ست گردنبند ميله اي قلب Se361

500,000 تومان

مدل بدليجات نيم ست

اين مورد كاملا به خواست و سليقه ي شما بستگي دارد كه آيا بدليجات را با ست هايشان استفاده كنيد يا به تنهايي.

اما بايد گفت كه استفاده از ست ها و نيم ست ها در كنار هم بسيار جذاب خواهند بود زيرا به نوعي يكپارچگي و هماهنگي را در ظاهر شما نمايان مي كنند و نمود زيبايي از نظم در شخصيت شما هستند.

شخصي را تصور كنيد كه يك گردنبند نقره به شكل ستاره را در گردن دارد و دستبند استيل با طرح بي نهايت و به رنگ سفيد را دور مچ بسته و گوشواره هاي حلقه اي درشت رنگي را به گوش ها آويخته است. خودتان قضاوت كنيد كه نماي اين شخص در ذهن شما چگونه خوهد بود؟

قبل از آن كه با شما صحبت كند شخصيت وي را چگونه تصور مي كنيد؟ احتمالا فردي كه به نظم و ترتيب اعتقاد خاصي ندارد و مي گويد هر چه پيش آيد خوش آيد!

به جزئيات اصلا توجهي ندارد و نظر ديگران اصلا برايش مهم نيست. البته كه هرگز نمي توان ظاهر هيچ كس را قضاوت كرد اما چنين پيشبيني هايي هرچند نادرست ممكن است به ذهن افراد خطور كند.

اما در مقابل فردي را تصور كنيد كه گردنبند و گوشوار و دستبند سفيد و از جنس نقره را براي زينت دادن به ظاهر خود استفاده كرده كه هر سه طرح تك ستاره را دارد.

اين فرد در نظر بيشتر افراد به عنوان شخصي منظم و ساده و در عين حال زيبا جلوه مي كند كه به نظم و هماهنگي همه چپز توجه مي كند.

ممكن است اين پيشبيني ها هميشه درست نباشد اما اين را به قطع به شما مي گويم كه ظاهر افراد نمودي از درون آن هاست و از شيوه ي پوشش آن ها مي توان اعتقاداتشان را حدس زد.

se119.1.jpg

سرويس طرح آفريقايي روكش طلا Se119

180,000 تومان

خريد از دكوريكور

پس اگر شما هم به نظم و هماهنگي در پوشش خود علاقه داريد پيشنهاد مي كنيم از ست ها و نيم ست ها استفاده كنيد. اصولا نيم ست ها كامل نيستند و فقط شامل سه عدد بدليجات مي شوند به عنوان مثال گردنبند و گوشوار و دستبند.

گردنبند و گوشوار هميشه عضو ثابت تمام نيم ست ها محسوب مي شوند و عضو سوم مي تواند متغيبر باشد كه شامل انگشتر يا دستبند مي شود.

اما در صورتي كه گردنبند و گوشوار و دستبند به همراه انگشتر باشند ديگر نيم ست نيستند و يك ست كامل خواهند بود. ست هاي كامل حتي مي توانند اجزاي ديگري مثل پابند هم داشته باشند اما عموم آن ها به همين شكل خواهند بود.

در صورتي كه هميشه حلقه ي ازدواج را در دست داريد پيشنهاد مي كنيم از نيم ست هاي بدون انگشتر استفاده كنيد و در اين صورت ديگر از ساعت مچي استفاده نكنيد زيرا دستبند به تنهايي كفايت مي كند.

بهتر است در دستي كه انگشتر داريد از دستبند استفاده نكنيد و به عنوان مثال اگر انگشتر شما در دست چپ است دستبند را به دست راست ببنديد و برعكس.

معمولا تمام فروشگاه هاي فروش بدليجات ست و نيم ست هم دارند اما اگر به دنبال بيشترين تنوع و بالا ترين كيفيت هستيد از شما دعوت مي كنيم به فرشگاه دكوريكور سر بزنيد تا در بزرگ ترين مركز ساخت و فروش بدليجات لذت يك خريد خوب را تجربه كنيد.


برچسب: بدليجات دكوريكور، زيورآلات نقره دكوريكور، بدليجات نيم ست، بدليجات و اكسسوري، استفاده از بدليجات دكوريكور، بدليجات در انواع طلا و نقره، انواع بدليجات با ست و نيم ست،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۳:۱۱ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :