جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

دشمن جلاي طلا چيست؟

اما تا به حال از خود پرسيده ايد كه چه چيزي ما را به سمت طلا و جواهرات جذب مي كند؟ معمولا اولين چيزي كه از پشت ويترين هاي روشن مغازه ما را وسوسه مي كند جلا و درخشش اين طلا هاست كه بسيار چشم نواز است.

اما در صورتي كه به خوبي از طلا هاي خود مراقبت نكنيم ممكن است در تماس با اجسام زير و تيز دچار خط و خش شده و جلاي خود را از دست بدهند.

همان چيزي كه ما را به خريد طلا وادار مي كند. بنابراين تصميم گرفتيم در اين مقاله بررسي كنيم كه دشمن جلاي طلا چيست و چطور مي توانيم طلا را تميز كنيم كه كم ترين آسيب به آن وارد شود. با ما همراه باشيد.

طلا فلز بسيار گران بها و نرمي است كه اگر عيار آن بالا باشد زود تر آسيب مي بيند و بهتر است كه با موادي مثل آبليمو و آمونياك هرگز سطح آن را تميز نكنيم.

اين اشتباهي اسيت كه بسياري از افراد دچار آن مي شوند در صورتي كه آبليمو اسيدي است و خاصيت خورندگي دارد. وايتكس هم به همين صورت است و هرگز نبايد طلا را با آن تميز كنيم.

گردنبند چوكر كارتيه پرنس N779

1,200,000 تومان

 

 

گردنبند چوكر سكه اي طلايي N416

126,000 تومان

 

راهكار جلاي طلا

يكي ديگر از دشمن جلاي طلا جيوه است كه هرگز نبايد به سطح طلا برخورد كند زيرا طلا را دچار آسيب هاي جدي مي كند. بهترين راه براي مراقبت از طلا اين است كه به اجسام تيز برخورد نكند و هنگام رفتن به استخر از آن استفاده نكنيم و آن ها را در تكه اي پارچه در جايي امن نگهداري كنيم.

مي توانيد براي تميز كردن طلاي خود مقداري خمير دندان را با كمي آب تركيب كنيد كه حالت فوم بگيرد و با مسواكي بسيار نرم به آرامي طلا را تميز كنيد.

هر چقدر كه مسواك نرم تر باشد كم تر طلا آسيب مي بيند. سعي كنيد اين كار را حداكثر دو بار در سال انجام دهيد تا تمام شيار هاي طلا به خوبي تميز شود.

هيچ ماده ي شوينده اي نمي تواند طلا را تميز كند و در عين حال به آن آسيب نزند پس بهتر است كه از همان ابتدا به خوبي از طلاي خود مراقبت كنيد تا كم تر به انجام چنين كار هايي نياز پيدا كنيد.

شما عزيزان مي توانيد براي خريد انواع زيورآلات با كيفيت و قيمت مناسب از فروشگاه دكوريكور ديدن كنيد. تمام زيورآلات ما توسط طراحان با سليقه ساخته شده و منحصر بفرد هستند و قيمت هاي متنوع موجب شده تا همه بتوانند به راحتي از فروشگاه دكوريكور خريد كنند.

تمام اجناس ما ضد حساسيت هستند و ماندگاري بالايي دارند و ضمانت ما رضايت بالاي مشتريان عزيز ماست. كافيست همين حالا به سايت فروشگاه دكوريكور مراجعه  و از محصولات متنوع دكوريكور ديدن كنيد

گوشواره نقره بلوتوثي پروانه طلايي E771

1,200,000 تومان

 

 

انگشتر نقره برگ رومي طلايي R1123

850,000 تومان

 


برچسب: دشمن جلاي طلا، جواهرات طلا، مراقبت از طلا و جواهرات، بدليجات دكوريكور، فروشگاه دكوريكور، تنوع در فروشگاه دكوريكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۰۶ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :