جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

ست گوشواره و انگشتر نگين قرمز مخصوص ولنتاين

اما اصلا نگران نباشيد چون ما در اين مطلب قصد داريم پيشنهاد ويژه اي را به شما ارائه دهيم كه قطعا يكي از خاص ترين ها براي روز ولنتاين است.

ست گوشواره و انگشتر نگين قرمز مخصوص ولنتاين گزينه بسيار هيجان انگيزي است كه در ادامه به طور كامل آن را با هم بررسي خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

زيورآلات و اكسسوري هاي رنگي اين روز ها بسيار ترند شده اند و اگر نگاهي به استايل سلبريتي ها داشته باشيد خواهيد ديد كه به وفور از ست هاي رنگي استفاده مي كنند.

انگشتر مار پيچيده نقره R1109

660,000 تومان

 

گوشواره نقره گل لاله ميناي سرخ E757

630,000 تومان

 

اما بهتر است به اين موضوع توجه كنيد كه هر رنگ جادوي خاص خود را دارد و پيامي را به شخص مقابل نشان مي دهد به عنوان مثال رنگ قرمز هميشه نماد عشق و محبت است و بي دليل نيست كه در روز ولنتاين همه چيز تم قرمز دارد و تمام عشاق با هديه هاي قرمز رنگ عشق خود را به طرف مقابل اعلام مي كنند. بنابراين خريد زيورآلاتي كه نگين قرمز يا سنگ قرمز دارند براي ولنتاين بسيار مناسب است.

مي توانيد يك انگشتر نگين قرمز يا گردنبندي با پلاك قرمز تهيه كنيد و به همسر خود هديه دهيد اما در صورتي كه قصد داريد هديه ي خود را بسيار منحصر بفرد كنيد پيشنهاد ما ست گوشواره و انگشتر نگين قرمز است كه مي توانيد به زيبايي آن را در پكيج هاي ولنتاين قرار دهيد و با يك شاخه گل قرمز به همسر خود هديه كنيد.

انگشتر نقره گل لاله ميناكاري R1107

900,000 تومان

 

گردنبند گل لاله سرخ نقره عيار 925 كد N756

500,000 تومان

ست گوشوار و انگشتر نگين قرمز با هر لباسي هماهنگ است و بهتر است نگين قرمز با فلز نقره تركيب شود زيرا جذابيت رنگ قرمز و سفيد در كنار هم هر بيننده اي را مجذوب مي كند.

زيورآلات نقره نسبت به طلا قيمت بسيار مناسبي دارند و ماندگاري آن ها نيز به صورتي است كه در رده ي دوم پس از طلا قرار مي گيرند و اين روز ها انتخاب افراد زيادي هستند كه ترجيح مي دهند زيورآلات زيبا و درخشان رتا با قيمتي به مراتب مناسب تر خريداري كنند.

براي تهيه ي ست گوشواره و انگشتر نگين قرمز مخصوص ولنتاين مي توانيد به سايت فروشگاه دكوريكور مراجعه كنيد. فروشگاه دكوريكور بزرگ ترين و متنوع ترين مركز فروش بدليجات با كيفيت است كه اين روز ها با كالكشن ولنتاين ويترين خود را تكميل كرده است و شما مي توانيد با خريد از مجموعه ي دكوريكور در روز ولنتاين عزيز ترين شخص زندگي تان را شگفت زده كنيد.

فروشگاه دكوريكور اين امكان را براي شما فراهم كرده تا با هر قيمتي بتوانيد زيورآلات مورد نظر خود را خريداري كنيد. كافيست به سايت ما مراجعه كنيد و با تعيين كردن محدوده ي قيمت به راحتي كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. ما همواره در كنار شما هستيم تا زيباترين لحظات را برايتان خلق كنيم


برچسب: ست گوشواره و انگشتر نگين قرمزوست زيورآلات ولنتاينوولنتاين در دكوريكوروانگشتر نگين قرمزوزيورآلات و اكسسوري هاي دكوريكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۳:۵۹ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :