جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

خواص انگشتر نقره براي زنان

 در زير در خصوص خواص انگشتر نقره سخن مي گوييم.

انگشتر نقره مسيكا R875

 

اما آيا تا به حال از خود پرسيده ايد علت آن چيست؟

حتي شايد شما هم همين حالا انگشتري نقره در دست داشته باشيد اما به جز زيبايي ظاهري از شگفتي هاي ديگر اين فلز گران بها اطلاعي نداشته باشيد.

شايد به همين دليل است كه بسياري از اديان و خصوصا دين اسلام به استفاده از انگشتر نقره تاكيد بسياري داشته اند. پس بهتر است كمي بيشتر به عمق اين ماجرا برويم تا ببينيم علت اين همه محبوبيت از كجا سرچشمه مي گيرد. با ما همراه باشيد.

آيا تا به حال تجربه كرده ايد كه نقره ي شما زود تر از آنچه كه فكر مي كرديد تغيير رنگ داده است و سياه مي شود و يا برعكس نقره ي شما درخشان تر از قبل شده است؟

جالب است بدانيد نقره قدرت بسيار زيادي در تشخيص بيماري ها دارد و اگر پس از مدت زمان كمي سياه شد نشان دهنده ي اختلال در غدد درون ريز است اما اگر رنگ آن سفيد تر و درخشان تر شود نشان دهنده ي مشكلات كليوي است.

پس خانم ها با استفاده از نقره مي توانند همواره يك پزشك را براي تشخيص بماري ها به همراه داشته و از تشخيص هاي آن استفاده كنند! از ديگر خواص انگشتر نقره براي زنان مي توان به زيبايي و درخشندگي بسيار جذاب آن اشاره كرد كه مي تواند نقش بسيار مهمي را در زيبايي ايفا كند و در واقع اولين انگيزه ي زنان براي خريد انگشتر نقره نيز معمولا همين بحث زيبايي است.

خواص ديگري كه مي توان براي استفاده از انگشتر نقره در نظر گرفت پاكسازي بدن است. نقره خاصيت ضد عفوني كننده و آنتي باكتريال فراواني دارد و حتي گفته شده كه مشكلات پوستي مثل آكنه را نيز مي تواند بهبود بخشد.

انگشتر نقره كمربند قلب R943

 

خاصيت نقره براي بدن

خاصيت آنتي باكتريال نقره به اندازه اي است كه بسياري از كشور ها مثل آلمان و كانادا براي ضد عفوني كردن فضاي داخل هواپيما از نقره استفاده مي كنند.

نقره براي رفع بيماري هاي چشمي و روشنايي چشم مفيد است و حتي گفته شده است كه اثر آنتي باكتريال نقره از بسياري از آنتي بيوتيك ها نيز بيشتر است و نقطه ي تمايز اصلي آن با ساير آنتي بيوتيك ها اين است كه بدون بر جاي گذاشتن عوارض جانبي ميكروب ها را از بين مي برد كه نكته ي مثبتي محسوب مي شود.

نقره همچنين براي رفع بوي بد دهان و از بين بردن سنگ مثانه بسيار سودمند است. علاوه بر تاثيرات جسمي نقره مي تواند روح و روان شما را نيز آرام كند.

با استفاده از نقره مي توانيد استرس و ناراحتي هاي خود را تا حد زيادي كاهش دهيد و آرامش را به خود هديه كنيد.

پس مي توان نتيجه گرفت كه خانم ها مي توانند با استفاده از نقره جات علاوه بر زيبايي بخشي به ظاهرشان سلامت جسم و روح خود را نيز تامين كنند و حتي در صورت وجود بيماري به وسيله ي نقره آن را تشخيص دهند.

شما عزيزان مي توانيد انواع بدليجات نقره را از فروشگاه دكوريكور تهيه كنيد كه با پيشينه اي موفق در اين زمينه تنوع بسيار زيادي از بدليجات نقره را براي شما فراهم كرده است.

خريد از فروشگاه دكوريكور

فروشگاه دكوريكور براي ساخت بدليجات نقره از بهترين متريال موجود استفاده مي كند و شما مي توانيد با خيالي آسوده بدليجات نقره را از فروشگاه دكوريكور خريداري كنيد.

همچنين با راه اندازي لاين فروش اينترنتي اين فرصت را براي شما فراهم كرده ايم كه بدون نياز به حضور فيزيكي محصولات مورد نظر خود را در سايت بررسي كنيد و سفارش خود را در كم ترين زمان ممكن ثبت كنيد.

لازم به ذكر است كه تمام انگشتر ها و حلقه هاي نقره در مجموعه ي ما با نگين اتريشي اصل ساخته مي شوند كه بهترين و درخشان ترين نگين موجود در بازار است.

پس از شما عزيزان دعوت مي كنيم كه با بازديد از فروشگاه ما و تنوع محصولات لذت يك خريد خوب را تجربه كنيد. دكوريكور تجلي رويا هاي شماست!


برچسب: خواص انگشتر نقره، فروشگاه نقره دكوريكور، زيورآلات دكوريكور، بدليجات دكوريكور، شگفتي هاي خواص نقره،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۱۱ توسط:عارفه اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :