جواهرات و زيورآلات دكوريكور جواهرات و زيورآلات دكوريكور .

جواهرات و زيورآلات دكوريكور

آيا بدليجات نيم ست دارد؟

بدليجات هميشه از محبوب ترين و پر طرفدار ترين چيزهايي هستند كه مي توان به افراد هديه داد و معمولا كم تر كسي را مي توان يافت كه از بدليجات و اكسسوري هاي مختلف استقبال نكند.

 photo_2018-09-30_22-24-12-370x370.jpg


برچسب: بدليجات دكوريكور، زيورآلات نقره دكوريكور، بدليجات نيم ست، بدليجات و اكسسوري، استفاده از بدليجات دكوريكور، بدليجات در انواع طلا و نقره، انواع بدليجات با ست و نيم ست،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۳:۱۱ توسط:عارفه اميني موضوع:

خواص انگشتر نقره براي زنان

بدليجات و انگشتر نقره هميشه در نزد افراد و به ويژه خانم ها محبوبيت فراواني داشته است و افراد براي افزودن بر زيبايي ظاهر از انواع آن ها استفاده مي كنند اما اگر كمي دقت كنيد مي بينيد خانم هايي كه از طلا استفاده نمي كنند در عوض به نقره علاقه ي بسيار زيادي نشان مي دهند.



برچسب: خواص انگشتر نقره، فروشگاه نقره دكوريكور، زيورآلات دكوريكور، بدليجات دكوريكور، شگفتي هاي خواص نقره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۱۱ توسط:عارفه اميني موضوع:

روش تميز كردن انگشتر نقره

مقاله روش تميز كردن انگشتر نقره را باهم بخوانيم، زيور آلات نقره طرفداران زيادي دارند و خانم ها براي خريد آن ها بسيار هزينه مي كنند و اگر سري به فروشگاه ها و مراكز فروش نقره بزنيد با سيل عظيمي از خانم هايي مواجه مي شويد كه براي خريد نقره جات صف كشيده اند و با علايق و سلايق مختلف خواستار اجناس مورد نظر خود هستند.

روش تميز كردن انگشتر نقره


برچسب: زيورآلات نقره، فروشگاه دكوريكور، انگشتر نقره، تميز كردن انگشتر نقره، نقره با روكش طلايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۹:۳۵ توسط:عارفه اميني موضوع:

انتخابات 2020 آمريكا و تاثير آن بر قيمت ارز، قيمت طلا و سكه و قيمت نقره

اين روزها كه نزديك به انتخابات 2020 آمريكا هستيم، چشم مردم كشورمان بر رسانه هاست كه بدانند چه كسي قرار است در سال 2020 در مسند قدرت بنشيند. چرا كه تصور مي كنند قيمت فلزات گرانبها و ارزها، ممكن است با تغيير رياست جمهوري امريكا، به شدت افت كند. اما اين تحليل به نظر شما تا چه حد درست است؟ آيا انتخاب جو بايدن به جاي ترامپ مي تواند تاثير به سزايي در اقتصاد كشور ما بگذارد؟ راه هاي امن سرمايه گذاري در اين بازار آشفته چيست؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا نظريه اقتصاددانان بزرگ را در اين زمينه مشاهده كنيم. ضمنا نظرات خود را در اين ميان در قسمت نظرات با ما به اشتراك بگذاريد.


برچسب: انتخابات آمريكا 2020، دكوريكور، قيمت ارز، تاثير انتخابات آمريكا بر قيمت ارز، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۲:۰۱ توسط:عارفه اميني موضوع: